404: Hľadaná stránka nebola nájdená

Pozrite sa prosím na výsledky vyhľadávania nižšie

Jak se mohu zaregistrovat na Vašich stránkách?

(https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_pirhlasenie1.jpg) (https:/...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Jak si objednat na naší webové stránce?

Stačí si zvolit v hlavním menu v šedém pásu kategorii produktů, ze kterých by...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Mohu změnit datum či adresu dodání, pokud byl balíček již odeslán?

Adresu dodání je možné změnit, pokud nebyla objednávka ještě posunuta do expe...
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Vztahuje se dárkový poukaz na dopravu?

Dárkový poukaz se vztahuje na celý nákup včetně dopravy.
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ

Mohu dárkový poukaz rozdělit na několik nákupů?

Je nám to líto, ale dárkový poukaz lze použít pouze jednorázově, nelze jej ro...
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ

Nabízíte i jiné slevy než uvedené na stránce?

Nabízíme různé slevy ve formě kupónů. Nejčastěji máme kupóny dočasné, které s...
Úvod -> TABULKY VELIKOSTÍ A INFORMACE O PRODUKTECH

Je na vašich stránkách možné zakoupit dárkový poukaz?

V internetovém obchodě Dedoles v současnosti nabízíme možnost zakoupení dárko...
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ

Kde zjistím další informace o produktech, které zatím nejsou uvedeny na stránce?

Pokud jste nenašli odpověď na otázku ohledně vlastností produktů, prosím nevá...
Úvod -> TABULKY VELIKOSTÍ A INFORMACE O PRODUKTECH

Je nutné přiložit formulář na výměnu / vrácení zboží, respektive reklamační list do balíku se zbožím, který Vám odesílám?

Po zadání čísla objednávky a emailové adresy na naší webové stránce v části V...
Úvod -> REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jak mohu zaplatit objednávku?

Objednávku můžete uhradit předem - online kartou nebo bankovním převodem. Ve ...
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Mohu dárkový poukaz použít také při nákupu na stránkách Dedoles v jiné zemi, než v jaké byl zakoupen?

Mrzí nás to, ale dárkový poukaz je možné použít při nákupu v internetovém obc...
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ

Kde zjistím informace ohledně péče o vaše produkty?

Vše ohledně péče o produkty najdete na tomto odkazu: https://www.dedoles.cz/s...
Úvod -> TABULKY VELIKOSTÍ A INFORMACE O PRODUKTECH

Kde najdu tabulku velikostí?

Kde a jak hledat velikostní tabulky se dozvíte na tomto odkazu: https://www.d...
Úvod -> TABULKY VELIKOSTÍ A INFORMACE O PRODUKTECH

Je možné vrátit peníze poštovní poukázkou?

Bohužel ne, peníze vracíme výhradně na účet příkazem.
Úvod -> REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jakým způsobem mohu dárkový poukaz uhradit?

Dárkové poukazy je možné uhradit pouze online platební kartou. Platba bankovn...
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ

V jaké formě dárkové poukazy odesíláte?

Dárkové poukazy odesíláme výhradně v elektronické podobě na e-mail zadaný v o...
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ

Jak si změním přihlašovací heslo u svého účtu?

Po přihlášení vlevo prosím klikněte na odkaz Změna hesla, zadejte nové Vámi z...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Je možné u vás objednat i telefonicky?

Bohužel, objednávky na základě telefonických hovorů nevytváříme. Je nezbytné,...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Kde si mohu prohlédnout stav mé objednávky?

Po přihlášení vlevo prosím klikněte na odkaz Moje objednávky, kde najdete vše...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Proč se mi nedaří přihlásit do mého účtu?

(https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_pirhlasenie1.jpg) Zkuste s...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Mohu dárkový poukaz stornovat?

Dárkový poukaz může stornovat jen jeho kupující a to ve lhůtě maximálně do 14...
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ

Velkoobchodní spolupráce.

Jsme nakloněni dalším možnostem rozšíření vzájemné spolupráce. Pokud máte záj...
Úvod -> VELKOOBCHODNÍ SPOLUPRÁCE

Kdy bude moje objednávka odeslána?

Informace o odeslání zboží je viditelná na naší webové stránce přímo u produk...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Jak uplatním slevový kupón?

Kupón je možné uplatnit v prvním kroku objednacího procesu v souhrnu košíku, ...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Jak dlouho trvá dodání?

Předpokládaný termín doručení zboží se Vám zobrazí ještě při objednávání po k...
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Proč se mi nepodařilo uplatnit kupón?

Ujistěte se prosím, zda jste kód vložili ve stejném tvaru, v jakém jste jej o...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Proč se mi nedaří pokračovat v objednávce nebo dokončit objednávku?

V případě, že v nákupním košíku kliknete na tlačítko "Pokračovat v objednávce...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES