Moje tikety
Vytvoriť tiket
Prihlásenie
404: Hľadaná stránka nebola nájdená
Pozrite sa prosím na výsledky vyhľadávania nižšie
Jak se mohu zaregistrovat na Vašich stránkách?
(https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_pirhlasenie1.jpg) (https:/...
Aktualizovaný:
Aug 25, 2022
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Jak si objednat na naší webové stránce?
Stačí si zvolit v hlavním menu v šedém pásu kategorii produktů, ze kterých by...
Aktualizovaný:
Aug 25, 2022
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Mohu změnit datum či adresu dodání, pokud byl balíček již odeslán?
Adresu dodání je možné změnit, pokud nebyla objednávka ještě posunuta do expe...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY
Vztahuje se dárkový poukaz na dopravu?
Dárkový poukaz se vztahuje na celý nákup včetně dopravy.
Aktualizovaný:
Feb 25, 2021
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ
Mohu dárkový poukaz rozdělit na několik nákupů?
Je nám to líto, ale dárkový poukaz lze použít pouze jednorázově, nelze jej ro...
Aktualizovaný:
Feb 26, 2021
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ
Nabízíte i jiné slevy než uvedené na stránce?
Nabízíme různé slevy ve formě kupónů. Nejčastěji máme kupóny dočasné, které s...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> TABULKY VELIKOSTÍ A INFORMACE O PRODUKTECH
Je na vašich stránkách možné zakoupit dárkový poukaz?
V internetovém obchodě Dedoles v současnosti nabízíme možnost zakoupení dárko...
Aktualizovaný:
Mar 07 (pred 21 dňami)
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ
Kde zjistím další informace o produktech, které zatím nejsou uvedeny na stránce?
Pokud jste nenašli odpověď na otázku ohledně vlastností produktů, prosím nevá...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> TABULKY VELIKOSTÍ A INFORMACE O PRODUKTECH
Je nutné přiložit formulář na výměnu / vrácení zboží, respektive reklamační list do balíku se zbožím, který Vám odesílám?
Po zadání čísla objednávky a emailové adresy na naší webové stránce v části V...
Aktualizovaný:
Aug 24 (pred 7 mesiacmi)
Úvod -> REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Jak mohu zaplatit objednávku?
Objednávku můžete uhradit předem - online kartou nebo bankovním převodem. Ve ...
Aktualizovaný:
Máj 24 (pred 10 mesiacmi)
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY
Mohu dárkový poukaz použít také při nákupu na stránkách Dedoles v jiné zemi, než v jaké byl zakoupen?
Mrzí nás to, ale dárkový poukaz je možné použít při nákupu v internetovém obc...
Aktualizovaný:
Feb 26, 2021
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ
Kde zjistím informace ohledně péče o vaše produkty?
Vše ohledně péče o produkty najdete na tomto odkazu: https://www.dedoles.cz/s...
Aktualizovaný:
Jan 05, 2022
Úvod -> TABULKY VELIKOSTÍ A INFORMACE O PRODUKTECH
Kde najdu tabulku velikostí?
Kde a jak hledat velikostní tabulky se dozvíte na tomto odkazu: https://www.d...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> TABULKY VELIKOSTÍ A INFORMACE O PRODUKTECH
Je možné vrátit peníze poštovní poukázkou?
Bohužel ne, peníze vracíme výhradně na účet příkazem.
Aktualizovaný:
Sep 16, 2020
Úvod -> REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Jakým způsobem mohu dárkový poukaz uhradit?
Dárkové poukazy je možné uhradit pouze online platební kartou. Platba bankovn...
Aktualizovaný:
Feb 25, 2021
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ
V jaké formě dárkové poukazy odesíláte?
Dárkové poukazy odesíláme výhradně v elektronické podobě na e-mail zadaný v o...
Aktualizovaný:
Feb 25, 2021
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ
Jak si změním přihlašovací heslo u svého účtu?
Po přihlášení vlevo prosím klikněte na odkaz Změna hesla, zadejte nové Vámi z...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Je možné u vás objednat i telefonicky?
Bohužel, objednávky na základě telefonických hovorů nevytváříme. Je nezbytné,...
Aktualizovaný:
Jan 05, 2022
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Kde si mohu prohlédnout stav mé objednávky?
Po přihlášení vlevo prosím klikněte na odkaz Moje objednávky, kde najdete vše...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Proč se mi nedaří přihlásit do mého účtu?
(https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_pirhlasenie1.jpg) Zkuste s...
Aktualizovaný:
Aug 25, 2022
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Mohu dárkový poukaz stornovat?
Dárkový poukaz může stornovat jen jeho kupující a to ve lhůtě maximálně do 14...
Aktualizovaný:
Feb 26, 2021
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ
Velkoobchodní spolupráce.
Jsme nakloněni dalším možnostem rozšíření vzájemné spolupráce. Pokud máte záj...
Aktualizovaný:
Aug 26, 2022
Úvod -> VELKOOBCHODNÍ SPOLUPRÁCE
Kdy bude moje objednávka odeslána?
Informace o odeslání zboží je viditelná na naší webové stránce přímo u produk...
Aktualizovaný:
Aug 26, 2022
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Jak uplatním slevový kupón?
Kupón je možné uplatnit v prvním kroku objednacího procesu v souhrnu košíku, ...
Aktualizovaný:
Jan 22 (pred 2 mesiacmi)
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Jak dlouho trvá dodání?
Předpokládaný termín doručení zboží se Vám zobrazí ještě při objednávání po k...
Aktualizovaný:
Nov 02, 2022
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY
Proč se mi nepodařilo uplatnit kupón?
Ujistěte se prosím, zda jste kód vložili ve stejném tvaru, v jakém jste jej o...
Aktualizovaný:
Jan 05, 2022
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Proč se mi nedaří pokračovat v objednávce nebo dokončit objednávku?
V případě, že v nákupním košíku kliknete na tlačítko "Pokračovat v objednávce...
Aktualizovaný:
Aug 25, 2022
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES