Na kterou adresu mám zaslat zboží zpět?

Zboží spolu s reklamačním listem můžete vrátit zpět přes jakoukoliv pobočku Zásilkovny pomocí štítku, který najdete v příloze emailu o odeslání zboží. Štítek stačí nalepit na zásilku a odevzdat na jakékoliv pobočce Zásilkovny ( seznam poboček najdete na www.zasilkovna.cz/pobocky ). Pokud nemáte možnost vytisknout si štítek, stačí říct na pobočce trasovací číslo, které je na štítku uvedené a obsluha ho vytiskne.

V případě, že byste chtěli zboží vrátit standardně poštou je potřebné balíček zaslat DOPORUČENĚ POŠTOU na adresu uvedenou níže:

Frogman, s.r.o.
Dedoles ID 1245
Rybníky IV.738
76001 Zlín

* uvedená adresa není místem zpracování reklamací, proto zpracování Vašeho požadavku může trvat déle. Po zpracování Vás budeme obratem informovat emailovou zprávou.