Proč se mi nedaří pokračovat v objednávce nebo dokončit objednávku?

V případě, že v nákupním košíku kliknete na tlačítko "Pokračovat v objednávce", měla by se vám zobrazit stránka výběru dopravy a způsobu platby. Pokud se tak nestane, je možné, že některý z produktů ve Vašem nákupním košíku se mezitím vyprodal. Doporučujeme proto zkontrolovat si obsah nákupního košíku. Po odstranění nedostupného produktu se Vám již následné kroky objednacího procesu načtou.

Pokud v posledním kroku objednávacího procesu kliknete na tlačítko "Závazně objednat" a stránka nereaguje (tedy se Vám nezobrazí informace o úspěšném vytvoření objednávky), příčiny mohou být následující:

1. Povinné pole "Obeznámil jsem se s obchodními podmínkami a s podmínkami zpracování osobních údajů." Nebylo označené.

2. Systém zobrazuje chybu při některém z fakturačních nebo dodacích údajů.

3. Některý z produktů ve Vašem nákupním košíku se mezitím vyprodal a bude ho třeba z košíku odstranit.

V případě, že se Vám objednávku nedaří dokončit ani po splnění všech podmínek, prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu https://www.dedoles.cz/kontakt. Rádi Vám pomůžeme. :)