404: Hľadaná stránka nebola nájdená

Pozrite sa prosím na výsledky vyhľadávania nižšie

Co když jsem při platbě nezadal (nezadala) variabilní symbol?

Přiřazení platby hrazené bankovním převodem trvá standardně dva pracovní dny....
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Proč se mi nedaří přihlásit do mého účtu?

(https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_pirhlasenie1.jpg) Zkuste s...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Jak se mohu zaregistrovat na Vašich stránkách?

(https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_pirhlasenie1.jpg) (https:/...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Vztahuje se dárkový poukaz na dopravu?

Dárkový poukaz se vztahuje na celý nákup včetně dopravy.
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ

Je nutné přiložit formulář na výměnu / vrácení zboží, respektive reklamační list do balíku se zbožím, který Vám odesílám?

Po zadání čísla objednávky a emailové adresy na naší webové stránce v části V...
Úvod -> REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Proč se mi nepodařilo uplatnit kupón?

Ujistěte se prosím, zda jste kód vložili ve stejném tvaru, v jakém jste jej o...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Co když vracím zboží z objednávky uhrazené dárkovým poukazem?

V případě vrácení zboží z objednávky hrazené dárkovým poukazem budou zákazník...
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ

Co když je celková částka mé objednávky nižší než hodnota dárkového poukazu?

Zbytek hodnoty dárkového poukazu v takovém případě bez náhrady propadá. Pouka...
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ

Proč se mi nedaří pokračovat v objednávce nebo dokončit objednávku?

V případě, že v nákupním košíku kliknete na tlačítko "Pokračovat v objednávce...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Jak si objednat na naší webové stránce?

Stačí si zvolit v hlavním menu v šedém pásu kategorii produktů, ze kterých by...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Pokud vrátím zboží, hradíte i poštovné za zaslání zboží zpět k vám?

V případě, že potřebujete zboží vyměnit, vrátit nebo reklamovat, můžete tak u...
Úvod -> REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Proč se mi vůbec nedaří vložit produkty do košíku nebo vytvořit objednávku?

V případě, že jsou vámi požadované produkty v našem internetovém obchodě dost...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Nabízíte i jiné slevy než uvedené na stránce?

Nabízíme různé slevy ve formě kupónů. Nejčastěji máme kupóny dočasné, které s...
Úvod -> TABULKY VELIKOSTÍ A INFORMACE O PRODUKTECH

Mohu dárkový poukaz rozdělit na několik nákupů?

Je nám to líto, ale dárkový poukaz lze použít pouze jednorázově, nelze jej ro...
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ

Jak se odhlásím z newsletteru (novinky zaslané emailem)?

Z newsletteru se můžete jednoduše odhlásit. Preference přijímání newsletterů ...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Je na vašich stránkách možné zakoupit dárkový poukaz?

V internetovém obchodě Dedoles v současnosti nabízíme možnost zakoupení dárko...
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ

Mohu změnit datum či adresu dodání, pokud byl balíček již odeslán?

Adresu dodání je možné změnit, pokud nebyla objednávka ještě posunuta do expe...
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Kde zjistím další informace o produktech, které zatím nejsou uvedeny na stránce?

Pokud jste nenašli odpověď na otázku ohledně vlastností produktů, prosím nevá...
Úvod -> TABULKY VELIKOSTÍ A INFORMACE O PRODUKTECH

Proč nemám poštovné zdarma, i když splňuji minimální hodnotu nákupu pro dopravu zdarma?

Poštovné zdarma při splnění minimální hodnoty nákupu platí pouze pro vybrané ...
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Jak si dárkový poukaz uplatním při nákupu?

Každý dárkový poukaz obsahuje jedinečný kód, který je třeba uplatnit v prvním...
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ

Jak dlouho trvá dodání?

Předpokládaný termín doručení zboží se Vám zobrazí ještě při objednávání po k...
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Jak mohu zaplatit objednávku?

Objednávku můžete uhradit předem - online kartou nebo bankovním převodem. Ve ...
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Proč mi od vás nepřicházejí žádné e-maily?

V některých případech se naše e-maily mohou ve Vaší e-mailové schránce zařadi...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Mohu dárkový poukaz použít také při nákupu na stránkách Dedoles v jiné zemi, než v jaké byl zakoupen?

Mrzí nás to, ale dárkový poukaz je možné použít při nákupu v internetovém obc...
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ

Kde najdu tabulku velikostí?

Kde a jak hledat velikostní tabulky se dozvíte na tomto odkazu: https://www.d...
Úvod -> TABULKY VELIKOSTÍ A INFORMACE O PRODUKTECH

Je možné u vás objednat i telefonicky?

Bohužel, objednávky na základě telefonických hovorů nevytváříme. Je nezbytné,...
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Kde zjistím informace ohledně péče o vaše produkty?

Vše ohledně péče o produkty najdete na tomto odkazu: https://www.dedoles.cz/s...
Úvod -> TABULKY VELIKOSTÍ A INFORMACE O PRODUKTECH

Mohu dárkový poukaz stornovat?

Dárkový poukaz může stornovat jen jeho kupující a to ve lhůtě maximálně do 14...
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ

Kde zjistím stav doručení mého balíku?

Po odeslání objednávky Vám zašleme informační e-mail, ve kterém naleznete lin...
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Je možné vrátit peníze poštovní poukázkou?

Bohužel ne, peníze vracíme výhradně na účet příkazem.
Úvod -> REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ