Moje tikety
Vytvoriť tiket
Prihlásenie
404: Hľadaná stránka nebola nájdená
Pozrite sa prosím na výsledky vyhľadávania nižšie
Co když jsem při platbě nezadal (nezadala) variabilní symbol?
Přiřazení platby hrazené bankovním převodem trvá standardně dva pracovní dny....
Aktualizovaný:
Feb 26, 2021
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY
Proč se mi nedaří přihlásit do mého účtu?
(https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_pirhlasenie1.jpg) Zkuste s...
Aktualizovaný:
Aug 25, 2022
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Jak se mohu zaregistrovat na Vašich stránkách?
(https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_pirhlasenie1.jpg) (https:/...
Aktualizovaný:
Aug 25, 2022
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Vztahuje se dárkový poukaz na dopravu?
Dárkový poukaz se vztahuje na celý nákup včetně dopravy.
Aktualizovaný:
Feb 25, 2021
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ
Je nutné přiložit formulář na výměnu / vrácení zboží, respektive reklamační list do balíku se zbožím, který Vám odesílám?
Po zadání čísla objednávky a emailové adresy na naší webové stránce v části V...
Aktualizovaný:
Aug 24 (pred 7 mesiacmi)
Úvod -> REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Proč se mi nepodařilo uplatnit kupón?
Ujistěte se prosím, zda jste kód vložili ve stejném tvaru, v jakém jste jej o...
Aktualizovaný:
Jan 05, 2022
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Co když vracím zboží z objednávky uhrazené dárkovým poukazem?
V případě vrácení zboží z objednávky hrazené dárkovým poukazem budou zákazník...
Aktualizovaný:
Aug 26, 2022
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ
Co když je celková částka mé objednávky nižší než hodnota dárkového poukazu?
Zbytek hodnoty dárkového poukazu v takovém případě bez náhrady propadá. Pouka...
Aktualizovaný:
Feb 25, 2021
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ
Proč se mi nedaří pokračovat v objednávce nebo dokončit objednávku?
V případě, že v nákupním košíku kliknete na tlačítko "Pokračovat v objednávce...
Aktualizovaný:
Aug 25, 2022
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Jak si objednat na naší webové stránce?
Stačí si zvolit v hlavním menu v šedém pásu kategorii produktů, ze kterých by...
Aktualizovaný:
Aug 25, 2022
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Pokud vrátím zboží, hradíte i poštovné za zaslání zboží zpět k vám?
V případě, že potřebujete zboží vyměnit, vrátit nebo reklamovat, můžete tak u...
Aktualizovaný:
Aug 24 (pred 7 mesiacmi)
Úvod -> REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Proč se mi vůbec nedaří vložit produkty do košíku nebo vytvořit objednávku?
V případě, že jsou vámi požadované produkty v našem internetovém obchodě dost...
Aktualizovaný:
Feb 26, 2021
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Nabízíte i jiné slevy než uvedené na stránce?
Nabízíme různé slevy ve formě kupónů. Nejčastěji máme kupóny dočasné, které s...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> TABULKY VELIKOSTÍ A INFORMACE O PRODUKTECH
Mohu dárkový poukaz rozdělit na několik nákupů?
Je nám to líto, ale dárkový poukaz lze použít pouze jednorázově, nelze jej ro...
Aktualizovaný:
Feb 26, 2021
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ
Jak se odhlásím z newsletteru (novinky zaslané emailem)?
Z newsletteru se můžete jednoduše odhlásit. Preference přijímání newsletterů ...
Aktualizovaný:
Jan 05, 2022
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Je na vašich stránkách možné zakoupit dárkový poukaz?
V internetovém obchodě Dedoles v současnosti nabízíme možnost zakoupení dárko...
Aktualizovaný:
Mar 07 (pred 21 dňami)
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ
Mohu změnit datum či adresu dodání, pokud byl balíček již odeslán?
Adresu dodání je možné změnit, pokud nebyla objednávka ještě posunuta do expe...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY
Kde zjistím další informace o produktech, které zatím nejsou uvedeny na stránce?
Pokud jste nenašli odpověď na otázku ohledně vlastností produktů, prosím nevá...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> TABULKY VELIKOSTÍ A INFORMACE O PRODUKTECH
Proč nemám poštovné zdarma, i když splňuji minimální hodnotu nákupu pro dopravu zdarma?
Poštovné zdarma při splnění minimální hodnoty nákupu platí pouze pro vybrané ...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY
Jak si dárkový poukaz uplatním při nákupu?
Každý dárkový poukaz obsahuje jedinečný kód, který je třeba uplatnit v prvním...
Aktualizovaný:
Mar 07, 2023
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ
Jak dlouho trvá dodání?
Předpokládaný termín doručení zboží se Vám zobrazí ještě při objednávání po k...
Aktualizovaný:
Nov 02, 2022
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY
Jak mohu zaplatit objednávku?
Objednávku můžete uhradit předem - online kartou nebo bankovním převodem. Ve ...
Aktualizovaný:
Máj 24 (pred 10 mesiacmi)
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY
Proč mi od vás nepřicházejí žádné e-maily?
V některých případech se naše e-maily mohou ve Vaší e-mailové schránce zařadi...
Aktualizovaný:
Jan 05, 2022
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Mohu dárkový poukaz použít také při nákupu na stránkách Dedoles v jiné zemi, než v jaké byl zakoupen?
Mrzí nás to, ale dárkový poukaz je možné použít při nákupu v internetovém obc...
Aktualizovaný:
Feb 26, 2021
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ
Kde najdu tabulku velikostí?
Kde a jak hledat velikostní tabulky se dozvíte na tomto odkazu: https://www.d...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> TABULKY VELIKOSTÍ A INFORMACE O PRODUKTECH
Je možné u vás objednat i telefonicky?
Bohužel, objednávky na základě telefonických hovorů nevytváříme. Je nezbytné,...
Aktualizovaný:
Jan 05, 2022
Úvod -> REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Kde zjistím informace ohledně péče o vaše produkty?
Vše ohledně péče o produkty najdete na tomto odkazu: https://www.dedoles.cz/s...
Aktualizovaný:
Jan 05, 2022
Úvod -> TABULKY VELIKOSTÍ A INFORMACE O PRODUKTECH
Mohu dárkový poukaz stornovat?
Dárkový poukaz může stornovat jen jeho kupující a to ve lhůtě maximálně do 14...
Aktualizovaný:
Feb 26, 2021
Úvod -> DÁRKOVÝ POUKAZ
Kde zjistím stav doručení mého balíku?
Po odeslání objednávky Vám zašleme informační e-mail, ve kterém naleznete lin...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY
Je možné vrátit peníze poštovní poukázkou?
Bohužel ne, peníze vracíme výhradně na účet příkazem.
Aktualizovaný:
Sep 16, 2020
Úvod -> REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ