Proč trvá tak dlouho zpracování reklamace, je možné reklamační proces urychlit?

Zboží zasíláte na naši virtuální pobočku, abyste nemuseli platit poštovné až na Slovensko. Naše virtuální pobočky avšak nezpracovávají reklamace přímo, ale posílají nám je jednou týdně na náš sklad na Slovensko, kde je zpracujeme až my, proto zpracování reklamace může trvat déle. O přijetí balíčku na naší virtuální pobočce se můžete informovat na Poště nebo u našich kolegů na zákaznickém servisu na emailové adrese https://www.dedoles.cz/kontakt.

Pokud jste žádali o výměnu zboží, je třeba také počítat s možností, že zboží na výměnu není skladem a tudíž se musí objednat od našeho dodavatele, což může způsobit prodloužení vyřízení Vaší žádosti. Na každé reklamaci ale pilně pracujeme a snažíme se je vyřešit co nejrychleji pro Vaši spokojenost. :)