Na kterou adresu mám zaslat zboží zpět?

V případě, že balíček posíláte zpět prostřednictvím Zásilkovny, není nutné vypisovat adresu, stačí přijít do kterékoliv pobočky Zásilkovny (seznam poboček najdete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky) a personálu uvést kód 98678134. Personál vytiskne štítek pro vrácení, nalepí jej na balík a zašle zpět k nám. Prosím vyžádejte si potvrzení o odeslání zásilky, na kterém bude trasovací číslo, pro snadné sledování zásilky. Tento způsob vrácení zboží hradíme my. 🙂

V případě, že byste chtěli zboží vrátit standardně poštou je potřebné balíček zaslat DOPORUČENĚ POŠTOU (ne na dobírku) na adresu uvedenou níže:

Frogman, s.r.o.
Dedoles ID 1245
Rybníky IV.738
76001 Zlín

* uvedená adresa není místem zpracování reklamací, proto zpracování Vašeho požadavku může trvat déle. Po zpracování Vás budeme obratem informovat emailovou zprávou.