DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Kde zjistím stav doručení mého balíku?

Po odeslání objednávky Vám zašleme potvrzující email, ve kterém najdete číslo Vašeho balíčku. Stav doručení můžete sledovat na tracking stránce kurýrní služby, kterou jste si zvolili pro doručení.

Jak dlouho trvá dodání?

Dodání záleží na tom, jaké zboží jste si zvolili v objednávce a jestli ho máme skladem nebo ne. :) Pokud byste si přáli na naší stránce vyfiltrovat zboží skladem, je potřebné použít filtr nahoře nad uvedenou kategorií produktů. Zaškrtněte prosím dostupnost skladem a také požadovanou velikost, zobrazí se Vám pak už jen motivy, které jsou v této velikosti u nás skladem a můžeme vám v tomto případě garantovat doručení do 2-3 pracovních dnů od expedice v rámci ČR. :) Pokud není produkt vyroben, dod...

Jaké způsoby dodání poskytujete?

Pro doručení Vaší zásilky si můžete vybrat z několika přepravních společností. Více informací o dopravě a doručení najdete zde: https://www.dedoles.cz/postovne-a-doprava

Co když jsem při platbě nezadal (nezadala) variabilní symbol?

Přiřazení platby hrazené bankovním převodem trvá standardně dva pracovní dny. Pokud Vám do dvou pracovních dnů nepřijde informační e-mail o úspěšné úhradě, znamená to, že platba se automaticky nepřiřadila. V tomto případě nám prosím zašlete potvrzení o odeslané platbě. My ji dohledáme a následně k objednávce přiřadíme.

Jak mohu zaplatit objednávku?

Objednávku můžete uhradit předem - online kartou nebo bankovním převodem, nebo na dobírku. Ve druhém kroku v Košíku si prosím zvolte Vámi požadovaný způsob platby. Platba kartou online: Po vytvoření objednávky Vás naše stránka přesměruje na platební bránu, kde můžete objednávku zaplatit. Je to nejrychlejší a nejefektivnější způsob platby. Prosíme, abyste po dokončení objednávky v tomto případě platby nezavírali okno s naší stránkou, protože by se přesměrování na platební bránu přerušilo. V příp...

Kolik stojí poštovné?

Aktuální ceník poštovného najdete na tomto odkazu: https://www.dedoles.cz/postovne-a-doprava

Proč nemám poštovné zdarma, i když splňuji minimální hodnotu nákupu pro dopravu zdarma?

Poštovné zdarma při splnění minimální hodnoty nákupu platí pouze pro vybrané druhy dopravy, jak to uvádíme i v nákupním košíku. Přesnější informace a aktuální ceník poštovného najdete na tomto odkazu: https://www.dedoles.cz/postovne-a-doprava

Podle Vašich podmínek bych neměl platit poštovné (hodnota objednávky vyšší než 1000,- Kč/ uplatněn kupón), přesto mi je účtován dobírkový poplatek. Proč?

Dobírkový poplatek je poplatek za Vámi zvolený způsob platby na dobírku a není součástí poštovného poplatku.

Mohu změnit datum či adresu dodání, pokud byl balíček již odeslán?

Adresu dodání je možné změnit, pokud nebyla objednávka ještě posunuta do expedice a není v procesu balení. Prosím, kontaktujte s tímto požadavkem přímo náš zákaznický servis. Datum doručení po potvrzení objednávky nelze změnit.