DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Kde zjistím stav doručení mého balíku?

Po odeslání objednávky Vám zašleme informační e-mail, ve kterém naleznete link pro sledování pohybu své zásilky. První pohyb v trase zásilky je patrný obvykle do 24 hodin po přijetí zásilky v 1. depu přepravní společnosti.

Jak dlouho trvá dodání?

Předpokládaný termín doručení zboží se Vám zobrazí ještě při objednávání po kliknutí na konkrétní velikost vybraného produktu, také v košíku během celého objednacího procesu a v potvrzujícím e-mailu o přijetí objednávky. Samotný přepravní proces v ideálním případě trvá 1 až 2 pracovní dny od vyexpedování zboží – dle zvoleného typu dopravy.

Jaké způsoby dodání poskytujete?

Pro doručení Vaší zásilky si můžete vybrat z několika přepravních společností. Více informací o dopravě a doručení najdete zde: Možnosti dopravy | Dedoles (https://www.dedoles.cz/moznosti-dopravy)

Jak mohu zaplatit objednávku?

Objednávku můžete uhradit předem - online kartou nebo bankovním převodem. Ve druhém kroku v Košíku si prosím zvolte Vámi požadovaný způsob platby. Platba kartou online: Po vytvoření objednávky Vás naše stránka přesměruje na platební bránu, kde můžete objednávku zaplatit. Je to nejrychlejší a nejefektivnější způsob platby. Prosíme, abyste po dokončení objednávky v tomto případě platby nezavírali okno s naší stránkou, protože by se přesměrování na platební bránu přerušilo. V případě, že se Vám úh...

Co když jsem při platbě nezadal (nezadala) variabilní symbol?

Přiřazení platby hrazené bankovním převodem trvá standardně dva pracovní dny. Pokud Vám do dvou pracovních dnů nepřijde informační e-mail o úspěšné úhradě, znamená to, že platba se automaticky nepřiřadila. V tomto případě nám prosím zašlete potvrzení o odeslané platbě. My ji dohledáme a následně k objednávce přiřadíme.

Kolik stojí poštovné?

Aktuální ceník poštovného najdete v tomto odkazu: Možnosti dopravy | Dedoles (https://www.dedoles.cz/moznosti-dopravy)

Proč nemám poštovné zdarma, i když splňuji minimální hodnotu nákupu pro dopravu zdarma?

Poštovné zdarma při splnění minimální hodnoty nákupu platí pouze pro vybrané druhy dopravy, jak to uvádíme i v nákupním košíku. Přesnější informace a aktuální ceník poštovného najdete v tomto odkazu: Možnosti dopravy | Dedoles (https://www.dedoles.cz/moznosti-dopravy)

Mohu změnit datum či adresu dodání, pokud byl balíček již odeslán?

Adresu dodání je možné změnit, pokud nebyla objednávka ještě posunuta do expedice a není v procesu balení. Prosím, kontaktujte s tímto požadavkem přímo náš zákaznický servis. Datum doručení po potvrzení objednávky nelze změnit. V případě, že Vaše objednávka již byla odeslána, můžete si změnu adresy nebo termínu dodání domluvit přímo s vybraným přepravcem, pokud to umožňuje.