DODÁNÍ A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Jak zjistím, jestli byla moje objednávka odeslána?

Po odeslání objednávky Vám zašleme informační e-mail, ve kterém naleznete odkaz na sledování pohybu Vaší zásilky. První pohyb v trase zásilky je obvykle viditelný do 24 hodin po přijetí zásilky v prvním depu přepravní společnosti.

Jaké způsoby dodání poskytujete?

Pro doručení Vaší zásilky si můžete vybrat z několika přepravních společností. Více informací o dopravě a doručení najdete zde: Možnosti dopravy | Dedoles (https://www.dedoles.cz/moznosti-dopravy)

Jak dlouho trvá dodání?

Objednávky odesíláme do 1-2 pracovních dnů.Následně je balík předán dopravci.Standardní délka trvání přepravy je uvedena přímo při samotném výběru způsobu dopravy.Délka dodání se může u jednotlivých druhů dopravy lišit.

Jak mohu zaplatit objednávku?

Aktuální možnosti, jak můžete zaplatit svou objednávku, najdete [ZDE](https://www.dedoles.sk/moznosti-platby).

Co když jsem při platbě nezadal (nezadala) variabilní symbol?

Přiřazení platby hrazené bankovním převodem trvá standardně dva pracovní dny. Pokud Vám do dvou pracovních dnů nepřijde informační e-mail o úspěšné úhradě, znamená to, že platba se automaticky nepřiřadila. V tomto případě nám prosím zašlete potvrzení o odeslané platbě. My ji dohledáme a následně k objednávce přiřadíme.

Kolik stojí poštovné?

Aktuální ceník poštovného najdete [v tomto odkazu](https://www.dedoles.sk/moznosti-dopravy).

Proč nemám poštovné zdarma, i když splňuji minimální hodnotu nákupu pro dopravu zdarma?

Poštovné zdarma při splnění minimální hodnoty nákupu platí pouze pro vybrané druhy dopravy, jak to uvádíme i v nákupním košíku. Přesnější informace a aktuální ceník poštovného najdete [v tomto odkazu](https://www.dedoles.sk/moznosti-dopravy).

Mohu změnit datum či adresu dodání, pokud byl balíček již odeslán?

Adresu doručení je možné změnit, pokud objednávka ještě nebyla odeslána na expedici a není v procesu balení. Prosím, kontaktujte s touto žádostí přímo náš [zákaznický servis](https://www.dedoles.sk/kontaktujte-nas). Datum doručení po potvrzení objednávky není možné změnit. Pokud Vaše objednávka již byla odeslána, můžete si změnu adresy nebo termínu doručení dohodnout přímo s vybraným přepravcem, pokud to umožňuje.