REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Je možnost reklamace / vrácení zboží?

Pokud si objednáte zboží a nesedne Vám, můžete jej bez udání důvodu do 100 dnů vyměnit, případně vrátit. Stačí vyplnit reklamační list, který najdete na naší stránce v sekci reklamace https://www.dedoles.cz/reklamace a zaslat nám zboží zpět (faktura se už do balíku nevkládá).

Na kterou adresu mám zaslat zboží zpět?

Zboží spolu s reklamačním listem můžete vrátit zpět přes jakoukoliv pobočku Zásilkovny pomocí štítku, který najdete v příloze emailu o odeslání zboží. Štítek stačí nalepit na zásilku a odevzdat na jakékoliv pobočce Zásilkovny ( seznam poboček najdete na www.zasilkovna.cz/pobocky (http://www.zasilkovna.cz/pobocky) ). Pokud nemáte možnost vytisknout si štítek, stačí říct na pobočce trasovací číslo, které je na štítku uvedené a obsluha ho vytiskne. V případě, že byste chtěli zboží vrátit standar...

Je třeba přiložit formulář na výměnu / vrácení zboží, respektive reklamační list do balíku se zbožím, který Vám odesílám?

Pokud zakoupené zboží potřebujete vyměnit, vrátit nebo reklamovat, prosíme přiložit vyplněný formulář či reklamační list přímo do balíku se zbožím, který nám odesíláte. Pokud jste tak neučinili, zašlete prosím informace potřebné pro zpracování Vaší žádosti e-mailem na: ahoj@dedoles.sk nebo prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.dedoles.cz/kontakt a naše zákaznická podpora je odevzdá reklamačnímu oddělení.

Kde najdu kódy produktů, které je potřebné vyplnit ve formuláři na výměnu / vrácení zboží (v reklamačním listě)?

Kódy jednotlivých produktů najdete ve faktuře k vaší objednávce, kterou Vám vždy zasíláme e-mailem. Nacházejí se před názvem každého z produktů. Tyto kódy najdete i přímo na naší stránce - po rozkliknutí popisu vybraného produktu.

Mohu si vyměnit tričko i za jiný motiv nebo střih?

Výměnu umožňujeme jen kus za kus, případně za jinou velikost. Výměna za jiný motiv nebo produkt není možná.

Je možné vrátit peníze poštovní poukázkou?

Bohužel ne, peníze vracíme výhradně na účet příkazem.

Pokud vrátím zboží, hradíte i poštovné za zaslání zboží zpět k vám?

V případě, že vracíte zboží přes Zásilkovnu, poštovné hradíme my, pokud jste se rozhodli pro zaslání klasickou poštou, tuto formu vrácení už hradíte vy. Proto žádáme o zaslání doporučeně, ne na dobírku.

Co když se můj balíček ztratil na poště, resp. nebyl vám doručen?

Nic se nestalo, stačí když nám přepošlete podací lístek a informaci, jaké řešení reklamace jste si přáli a reklamaci zpracujeme. Prosíme proto, abyste si pro podobné případy uschovali podací lístek, v opačném případě Vám nebudeme moci reklamaci zpracovat.

Proč trvá tak dlouho zpracování reklamace, je možné reklamační proces urychlit?

Zboží zasíláte na naši virtuální pobočku, abyste nemuseli platit poštovné až na Slovensko. Naše virtuální pobočky avšak nezpracovávají reklamace přímo, ale posílají nám je jednou týdně na náš sklad na Slovensko, kde je zpracujeme až my, proto zpracování reklamace může trvat déle. O přijetí balíčku na naší virtuální pobočce se můžete informovat na Poště nebo u našich kolegů na zákaznickém servisu na emailové adrese https://www.dedoles.cz/kontakt. Pokud jste žádali o výměnu zboží, je třeba také p...

Jaké jsou ostatní podmínky přijetí reklamace?

Pokud jste obdrželi poškozené zboží, prosíme Vás o informování obratem - prosím zašlete nám fotky o poškození na naši emailovou adresu https://www.dedoles.cz/kontakt. Vše o reklamaci a výměně se dozvíte zde: https://www.dedoles.cz/reklamace