Pokud vrátím zboží, hradíte i poštovné za zaslání zboží zpět k vám?

V případě, že potřebujete zboží vyměnit, vrátit nebo reklamovat, můžete tak učinit prostřednictvím reklamačního asistenta, kterého najdete zde: Výměna, vrácení a reklamace | Dedoles

Pokud balíček posíláte zpět prostřednictvím Zásilkovny, tento způsob vrácení zboží hradíme my. Není nutné vypisovat adresu, stačí přijít do kterékoliv pobočky Zásilkovny a personálu uvést kód 98678134. Následně personál vytiskne štítek pro vrácení, nalepí jej na balíček a zašle zpět k nám. Prosím, vyžádejte si doklad o odeslání zásilky, protože na tomto dokladu je trasovač číslo, podle kterého můžeme balík dohledat.

Nejbližší pobočku Zásilkovny si můžete vyhledat zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky

V případě, že byste chtěli zboží vrátit standardně poštou je potřebné balíček zaslat DOPORUČENĚ POŠTOU (ne na dobírku) na adresu uvedenou níže:

Frogman, s.r.o.
Dedoles ID 1245
Rybníky IV.738
76001 Zlín

Tento způsob dopravy hradí zákazník.


* uvedená adresa není místem zpracování reklamací, proto zpracování Vašeho požadavku může trvat déle. Po zpracování Vás budeme obratem informovat emailovou zprávou.