Pokud vrátím zboží, hradíte i poštovné za zaslání zboží zpět k vám?

V případě, že potřebujete zboží vyměnit, vrátit nebo reklamovat, můžete tak učinit prostřednictvím reklamačního asistenta, kterého najdete zde: Výměna, vrácení a reklamace | Dedoles

Balíček pošlete zpět prostřednictvím Zásilkovny, tento způsob vrácení zboží hradíme my. Na balík není nutné vypisovat adresu, stačí přijít do kterékoliv pobočky Zásilkovny a personálu uvést kód 98678134. Následně personál vytiskne štítek pro vrácení, nalepí jej na balíček a zašle zpět k nám. Prosím, vyžádejte si doklad o odeslání zásilky, protože na tomto dokladu je trasovací číslo, podle kterého můžeme balík dohledat.

Nejbližší pobočku Zásilkovny si můžete vyhledat zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky