My tickets
Submit ticket
Login
Pokud vrátím zboží, hradíte i poštovné za zaslání zboží zpět k vám?
Home
>
REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ
>
Pokud vrátím zboží, hradíte i poštovné za zaslání zboží zpět k vám?
V případě, že vracíte zboží přes Zásilkovnu, poštovné hradíme my, pokud jste se rozhodli pro zaslání klasickou poštou, tuto formu vrácení už hradíte vy. Proto žádáme o zaslání doporučeně, ne na dobírku.
Updated:
Sep 16 (5 months ago)
Other Articles
Je možnost reklamace / vrácení zboží?
Na kterou adresu mám zaslat zboží zpět?
Je třeba přiložit formulář na výměnu / vrácení zboží, respektive reklamační list do balíku se zbožím, který Vám odesílám?
Kde najdu kódy produktů, které je potřebné vyplnit ve formuláři na výměnu / vrácení zboží (v reklamačním listě)?
Mohu si vyměnit tričko i za jiný motiv nebo střih?
Je možné vrátit peníze poštovní poukázkou?
Co když se můj balíček ztratil na poště, resp. nebyl vám doručen?
Proč trvá tak dlouho zpracování reklamace, je možné reklamační proces urychlit?
Jaké jsou ostatní podmínky přijetí reklamace?