REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Je možnost zboží vyměnit, vrátit nebo reklamovat?

V případě, že potřebujete zboží vyměnit, vrátit nebo reklamovat, můžete tak učinit prostřednictvím reklamačního asistenta, kterého najdete zde: Výměna, vrácení a reklamace (dedoles.cz) (https://www.dedoles.cz/vymena-a-vraceni)

Na kterou adresu mám zaslat zboží zpět?

V případě, že balíček posíláte zpět prostřednictvím Zásilkovny, není nutné vypisovat adresu, stačí přijít do kterékoliv pobočky Zásilkovny (seznam poboček najdete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky) a personálu uvést kód 98678134. Personál vytiskne štítek pro vrácení, nalepí jej na balík a zašle zpět k nám. Prosím vyžádejte si potvrzení o odeslání zásilky, na kterém bude trasovací číslo, pro snadné sledování zásilky. Tento způsob vrácení zboží hradíme my. 🙂 V případě, že byste chtěli zboží ...

Je nutné přiložit formulář na výměnu / vrácení zboží, respektive reklamační list do balíku se zbožím, který Vám odesílám?

Po zadání čísla objednávky a emailové adresy na naší webové stránce v části Výměna, vrácení a reklamace (dedoles.cz) (https://www.dedoles.cz/vymena-a-vraceni) se Vám zobrazí jednotlivé kroky jak postupovat při zadání Vaší žádosti. V případě, že nám zasíláte zboží zpět, systém v jednom z kroků vygeneruje pdf soubor obsahující shrnutí Vaší žádosti. Tento soubor je nutné si vytisknout a přiložit do balíčku. V případě, že nemáte možnost vytisknout si tento dokument, do balíku jen přiložte napsané čí...

Mohu si vyměnit produkt i za jiný motiv nebo střih?

Výměnu umožňujeme kus za kus. Produkt je možné vyměnit pouze za jinou velikost téhož motivu ze stejné kategorie (tj dětské ponožky za dětské ponožky, vysoké ponožky za vysoké ponožky, silonky za silonky atd.).

Je možné vrátit peníze poštovní poukázkou?

Bohužel ne, peníze vracíme výhradně na účet příkazem.

Pokud vrátím zboží, hradíte i poštovné za zaslání zboží zpět k vám?

V případě, že balíček posíláte zpět prostřednictvím Zásilkovny, tento způsob vrácení zboží hradíme my. Není nutné vypisovat adresu, stačí přijít do kterékoliv pobočky Zásilkovny a personálu uvést kód 98678134. Následně personál vytiskne štítek pro vrácení, nalepí jej na balíček a zašle zpět k nám. Prosím, vyžádejte si doklad o odeslání zásilky, protože na tomto dokladu je trasovač číslo, podle kterého můžeme balík dohledat. Nejbližší pobočku Zásilkovny si můžete vyhledat zde: https://www.zasilko...

Jaké jsou podmínky výměny nebo vrácení zboží?

Podmínkou přijetí výměny nebo vrácení, je neprané a nenošené zboží s původními štítky. Z hygienických důvodů nevyměňujeme, respektive nepřijímáme zpět zkoušené spodní prádlo (nebo spodní prádlo s roztrženým/poškozeným papírovým obalem) a rozbalené ponožky bez původních štítků. V případě dalších dotazů prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu Kontaktujte nás (dedoles.cz) (https://www.dedoles.cz/kontaktujte-nas).