REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Je možnost zboží vyměnit, vrátit nebo reklamovat?

V případě, že potřebujete zboží vyměnit, vrátit nebo reklamovat, můžete tak učinit online [ZDE](https://www.dedoles.cz/vymena-a-vraceni).

Je nutné přiložit formulář na výměnu / vrácení zboží, respektive reklamační list do balíku se zbožím, který Vám odesílám?

Po zadání čísla objednávky a emailové adresy na naší webové stránce v části [Výměna, vrácení a reklamace | Dedoles](https://www.dedoles.cz/vymena-a-vraceni) se Vám zobrazí jednotlivé kroky jak postupovat při zadání Vaší žádosti. V případě, že nám zasíláte zboží zpět k výměně, systém v jednom z kroků vygeneruje pdf soubor obsahující shrnutí Vaší žádosti. Tento soubor je nutné si vytisknout a přiložit do balíčku. V případě, že nemáte možnost vytisknout si tento dokument, do balíku jen přiložte nap...

Mohu si vyměnit produkt i za jiný motiv nebo střih?

Umožňujeme pouze výměnu velikosti produktu za jinou velikost.Produkt lze tedy vyměnit pouze za jinou velikost téhož motivu daného produktu.

Je možné vrátit peníze poštovní poukázkou?

Bohužel ne, peníze vracíme výhradně na účet převodním příkazem.

Pokud vrátím zboží, hradíte i poštovné za zaslání zboží zpět k vám?

V případě, že potřebujete zboží vyměnit, vrátit nebo reklamovat, můžete tak učinit prostřednictvím reklamačního asistenta, kterého najdete [ZDE](https://www.dedoles.cz/vymena-a-vraceni). Po zadání čísla objednávky a e-mailové adresy se Vám zobrazí jednotlivé kroky, jak postupovat při zadání Vaší žádosti. Při vrácení zboží prostřednictvím Packety za dopravu zpět k nám neplatíte, tato služba je pro Vás zdarma. V případě, že zboží pošlete zpět prostřednictvím České pošty, dopravu hradíte Vy.

Jaké jsou podmínky výměny nebo vrácení zboží?

Podmínkou přijetí výměny nebo vrácení, je neprané a nenošené zboží s původními štítky. Z hygienických důvodů nevyměňujeme, respektive nepřijímáme zpět zkoušené spodní prádlo (nebo spodní prádlo s roztrženým / poškozeným papírovým obalem) a rozbalené ponožky bez původních štítků. V případě dalších dotazů prosím kontaktujte naši [zákaznickou podporu](https://www.dedoles.cz/kontaktujte-nas).

Výměna/reklamace/vrácení zboží, které jsem obdržel/a jako dárek

Pokud máte zájem o reklamaci, vrácení nebo výměnu zboží, které jste obdrželi jako dárek, informujte prosím osobu, která Vás obdarovala. Je nutné, aby nás kontaktovala osoba, která u nás vytvořila objednávku.