REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Jak si objednat na naší webové stránce?

Stačí si zvolit v hlavním menu kategorii, kterou si přejete prohledávat, nebo se přímo přes rozrolované menu prokliknete do kategorie produktů. https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_1.jpg Po přesměrování na danou kategorii si můžete zvolit konkrétní motiv, o který byste měla/a zájem.Když přejdete na produkt, můžete si jej přidat přímo do košíku ve vybrané velikosti nebo jej můžete rozkliknout a prohlédnout si bližší popis či další fotografie tohoto produktu, na základě kterých si p...

Je možné u vás objednat i telefonicky?

Mrzí nás to, ale objednávky na základě telefonických hovorů nevytváříme, jelikož je nezbytné Vaši objednávku a osobní údaje potvrdit v posledním kroku objednávání. Takto se vyhneme nedorozuměním. :)

Proč se mi vůbec nedaří vložit produkty do košíku nebo vytvořit objednávku?

V případě, že jsou vámi požadované produkty v našem internetovém obchodě dostupné a nedaří se Vám je vložit do košíku, respektive se Vám nedaří vytvořit objednávku, problémem může být i používaný internetový prohlížeč nebo zařízení. Doporučujeme proto vyzkoušet otevřít naše stránky prostřednictvím jiného zařízení nebo jiného prohlížeče (dobře obvykle reaguje například Google Chrome). Pokud by nepomohlo ani jedno z navrhovaných řešení, další možností je otevřít naše stránky v anonymním okně (sou...

Proč se mi nedaří pokračovat v objednávce nebo dokončit objednávku?

V případě, že v nákupním košíku kliknete na tlačítko "Pokračovat v objednávce", měla by se vám zobrazit stránka výběru dopravy a způsobu platby. Pokud se tak nestane, je možné, že některý z produktů ve Vašem nákupním košíku se mezitím vyprodal. Doporučujeme proto zkontrolovat si obsah nákupního košíku. Po odstranění nedostupného produktu se Vám již následné kroky objednacího procesu načtou. Pokud v posledním kroku objednávacího procesu kliknete na tlačítko "Závazně objednat" a stránka nereaguje...

Jak zjistím, zda je moje objednávka zpracována?

Po vytvoření objednávky obdržíte potvrzující email, že jsme objednávku přijali. Často se tento email zařadí i do SPAM složky emailových adres, proto doporučujeme zkontrolovat i tuto složku. Podmínkou správně ukončené objednávky je potvrzení seznámení se s obchodními podmínkami a následné odkliknutí tlačítka „Závazně objednat“ vpravo dole v posledním kroku objednacího procesu.

Jak se mohu zaregistrovat na Vašich stránkách?

(https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_pirhlasenie1.jpg) (https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_prihlasenie2.jpg) Přihlásit se do svého konta nebo registrovat si nové konto je možné vpravo nahoře na šedé liště po kliknutí na ikonku panáčka. Po přesměrování prosím pouze zadejte své údaje a potvrďte registraci. Na Vaši e-mailovou adresu se zašle potvrzující e-mail s informacemi o Vašem uživatelském jméně a heslu. Po přihlášení je pak možné změnit si heslo v sekci „Změna úd...

Proč mi od vás nepřicházejí žádné e-maily?

V některých případech se naše e-maily mohou ve Vaší e-mailové schránce zařadit do nevyžádané pošty, tedy do složek jako SPAM nebo REKLAMY. Prosíme o jejich zkontrolování. Pokud naše e-maily naleznete ve zmíněných složkách (SPAM, REKLAMY apod.), doporučujeme Vám, abyste si manuálně přemístili všechny naše zprávy do složky hlavní doručené pošty. Pokud naše e-maily nenajdete ani mezi nevyžádanou poštou, prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu: Kontaktujte nás | Dedoles (https://www.dedoles.c...

Proč se mi nedaří přihlásit do mého účtu?

(https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_pirhlasenie1.jpg) Zkuste se prosím ujistit zda jste zadali správné heslo a přihlašovací jméno. Pokud se Vám znovu nepodaří přihlásit, prosím obraťte se na náš zákaznický servis na emailové adrese https://www.dedoles.cz/kontakt. Naši pracovníci Vám heslo upraví a pak byste už měli využívat Váš účet bez omezení. :)

Jak si změním přihlašovací heslo u svého účtu?

Po přihlášení vlevo prosím klikněte na odkaz Změna hesla, zadejte nové Vámi zvolené heslo, které prosím potvrďte a změny uložte.

Kde si mohu prohlédnout stav mé objednávky?

Po přihlášení vlevo prosím klikněte na odkaz Moje objednávky, kde najdete všechny objednávky, které jste vytvořili.

Kdy bude moje objednávka odeslána?

Příprava objednávky k odeslání obvykle trvá 1-2 pracovní dny a dodání přibližně do 1 - 2 pracovních dnů od převzetí objednávky dopravcem. Link na sledování zásilky Vám bude zaslán po odevzdání balíku přepravní společnosti. V den doručení Vaší zásilky Vás bude formou SMS notifikovat samotná doručovací společnost s bližšími informacemi o době doručení.

Jak uplatním slevový kupón?

Kupón je možné uplatnit v prvním kroku objednacího procesu v souhrnu košíku, vložením kódu do okénka "Slevový kupón" a potvrdit tlačítkem "Použít". Kód je nutné vložit do tohoto okénka ve stejném tvaru, v jakém jste ho obdržel/a, čili velkými písmeny a bez mezer. Pokud vytváříte objednávku v mobilním telefonu, je potřebné v košíku srolovat dolů na konec souhrnu a tam toto pole najdete. (https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_kupon.jpg)

Proč se mi nepodařilo uplatnit kupón?

Ujistěte se prosím, zda jste kód vložili ve stejném tvaru, v jakém jste jej od nás dostali (tj. velkými písmeny a bez mezer) a zda jste potvrdili jeho uplatnění tlačítkem „Použít“. Rovněž se prosím ujistěte, zda je kupón stále platný a aplikovatelný na Vámi objednávané produkty. V jedné objednávce lze použít pouze jeden slevový kupón, jednotlivé kupóny mezi sebou nelze kombinovat.

Jak se odhlásím z newsletteru (novinky zaslané emailem)?

Pro odhlášení z odběru newsletteru klikněte na odhlašovací odkaz umístěný v patičce každého newsletteru – „Příliš mnoho e-mailů? Odhlásit se nebo změnit nastavení.“