REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Jak si objednat na naší webové stránce?

Stačí si zvolit konkrétní produkt, o který máte zájem. Jakmile přejdete na produkt, můžete si jej přidat přímo do košíku ve vybrané velikosti, nebo jej můžete rozkliknout a podívat se na podrobnější popis či další fotografie tohoto produktu. Na základě těchto informací si pak objednáte zboží ve Vámi požadované velikosti. Vyberte si prosím vpravo od obrázku produktu velikost, kterou si přejete objednat. U každé velikosti je uveden předpokládaný termín předání zboží přepravci. Pokud Vám tento ter...

Je možné u vás objednat i telefonicky?

Mrzí nás to, ale objednávky na základě telefonických hovorů nevytváříme, protože je nezbytné Vaši objednávku a osobní údaje potvrdit v posledním kroku objednávání. Tímto způsobem se vyhneme případným nedorozuměním 🙂

Proč se mi nedaří pokračovat v objednávce nebo dokončit objednávku?

Když v nákupním košíku kliknete na tlačítko „Na dopravu a platbu“, zobrazí se Vám stránka pro výběr dopravy a způsobu platby. Pokud se tak nestane, je možné, že některý z produktů ve Vašem nákupním košíku se mezitím vyprodal. Doporučujeme proto zkontrolovat obsah nákupního košíku. Po odstranění nedostupného produktu by se Vám měly následné kroky objednávacího procesu načíst. Pokud v posledním kroku objednávacího procesu kliknete na tlačítko „Závazně objednat“ a stránka nereaguje (nezobrazí se i...

Proč se mi vůbec nedaří vložit produkty do košíku nebo vytvořit objednávku?

V případě, že jsou Vámi požadované produkty v našem internetovém obchodě dostupné a nedaří se Vám je vložit do košíku, případně se Vám nedaří vytvořit objednávku, problémem může být i používaný internetový prohlížeč nebo zařízení. Doporučujeme proto vyzkoušet otevřít naše stránky prostřednictvím jiného zařízení nebo jiného prohlížeče (dobře obvykle funguje například Google Chrome). Pokud by nepomohlo ani jedno z navrhovaných řešení, další možností je otevřít naše stránky v okně Inkognito (soukr...

Jak zjistím, jestli je moje objednávka zaevidována?

Po vytvoření objednávky Vám bude doručen potvrzující e-mail o přijetí objednávky. Potvrzující e-mail se ve Vaší e-mailové schránce může zařadit do složek SPAM nebo REKLAMA, proto doporučujeme zkontrolovat i tyto složky. Podmínkou správně dokončené objednávky je potvrzení seznámení se s obchodními podmínkami a následné zaškrtnutí tlačítka „Závazně objednat“ vpravo dole v posledním kroku objednávacího procesu.

Proč mi od vás nepřicházejí žádné e-maily?

V některých případech se naše e-maily mohou ve Vaší e-mailové schránce zařadit do nevyžádané pošty, tedy do složek jako SPAM nebo REKLAMY. Prosíme, zkontrolujte tyto složky. Pokud naše e-maily naleznete v uvedených složkách (SPAM, REKLAMY apod.), doporučujeme, abyste si všechny naše zprávy ručně přesunuli do složky hlavní doručené pošty. Pokud naše e-maily nenajdete ani mezi nevyžádanou poštou, kontaktujte prosím naši [zákaznickou podporu](https://www.dedoles.sk/kontaktujte-nas).

Jak se mohu zaregistrovat na Vašich stránkách?

Přihlásit se do svého účtu nebo si zaregistrovat nový účet je možné vpravo nahoře po kliknutí na ikonu panáčka, nebo přímo [ZDE](https://www.dedoles.cz/prihlaseni). Po přesměrování prosím zadejte své údaje a potvrďte registraci. Na Vaši e-mailovou adresu zašleme potvrzující e-mail s informacemi o Vašem uživatelském jménu a heslu. Po přihlášení je poté možné změnit si heslo v sekci „Změna údajů“. Pokud Vám tento e-mail dorazí do složky SPAM, doporučujeme manuálně přesunout všechny naše zprávy do...

Proč se mi nedaří přihlásit do mého účtu?

Ujistěte se, prosím, že jste zadali správné přihlašovací jméno a heslo. Pokud se Vám opakovaně nedaří přihlásit, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím [kontaktního formuláře](https://www.dedoles.cz/kontaktujte-nas). Naši pracovníci Vám heslo upraví a poté byste již měli svůj účet využívat bez omezení 🙂

Jak si změním přihlašovací heslo u svého účtu?

Po přihlášení prosím klikněte na lištu „Změna údajů“, přejděte do části „Změna hesla“, zadejte nové, Vámi zvolené heslo, potvrďte jej a změny uložte.

Kde si mohu prohlédnout stav mé objednávky?

Po přihlášení do účtu klikněte na lištu „Moje objednávky“, kde najdete všechny objednávky, které jste u nás uskutečnili, stejně jako podrobnější informace o nich.

Kdy bude moje objednávka odeslána?

Informace o odeslání zboží je viditelná na naší webové stránce přímo u produktu. Zboží odesíláme obvykle během 1-2 pracovních dní. Následně je zboží převzato přepravcem, který informuje zákazníka o přesném termínu dodání.

Jak uplatním slevový kupón?

Kupón je možné uplatnit v prvním kroku objednacího procesu v souhrnu košíku, vložením kódu do okénka "Slevový kupón" a potvrdit tlačítkem "Použít". Kód je nutné vložit do tohoto okénka ve stejném tvaru, v jakém jste ho obdržel/a, čili velkými písmeny a bez mezer. Pokud vytváříte objednávku v mobilním telefonu, je potřebné v košíku srolovat dolů na konec souhrnu a tam toto pole najdete. (https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_kupon.jpg)

Proč se mi nepodařilo uplatnit kupón?

Ujistěte se prosím, zda jste kód vložili ve stejném tvaru, v jakém jste jej od nás dostali (tj. velkými písmeny a bez mezer) a zda jste potvrdili jeho uplatnění tlačítkem „Použít“. Rovněž se prosím ujistěte, zda je kupón stále platný a aplikovatelný na Vámi objednávané produkty. V jedné objednávce lze použít pouze jeden slevový kupón, jednotlivé kupóny mezi sebou nelze kombinovat.

Jak se odhlásím z newsletteru (novinky zaslané emailem)?

Pro odhlášení z odběru newsletteru klikněte na odhlašovací odkaz umístěný v patičce každého newsletteru – „Příliš mnoho e-mailů? Odhlásit se nebo změnit nastavení.“