REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Jak si objednat na naší webové stránce?

Stačí si zvolit v hlavním menu v šedém pásu kategorii produktů, ze kterých byste si přáli vybrat. (https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_1.jpg) Po přesměrování na danou kategorii si můžete zvolit konkrétní motiv, o který byste měli zájem, jednoduchým kliknutím na obrázek produktu. (https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_2.jpg) Vyberte si prosím napravo od obrázku produktu velikost, kterou si přejete objednat. Při každé velikosti je určen předpokládaný termín dodání. Po...

Dá se u vás objednat i telefonicky?

Bohužel, objednávky na základě telefonických hovorů nevytváříme. Je nezbytné, abyste osobně potvrdili Souhlas se zpracováním osobních údajů na marketingové účely a Seznámení s obchodními podmínkami a s podmínkami o zpracování osobních údajů.

Proč se mi vůbec nedaří vložit produkty do košíku nebo vytvořit objednávku?

V případě, že jsou vámi požadované produkty v našem internetovém obchodě dostupné a nedaří se Vám je vložit do košíku, respektive se Vám nedaří vytvořit objednávku, problémem může být i používaný internetový prohlížeč nebo zařízení. Doporučujeme proto vyzkoušet otevřít naše stránky prostřednictvím jiného zařízení nebo jiného prohlížeče (dobře obvykle reaguje například Google Chrome). Pokud by nepomohlo ani jedno z navrhovaných řešení, další možností je otevřít naše stránky v anonymním okně (sou...

Proč se mi nedaří pokračovat v objednávce nebo dokončit objednávku?

V případě, že v nákupním košíku kliknete na tlačítko "Pokračovat v objednávce", měla by se vám zobrazit stránka výběru dopravy a způsobu platby. Pokud se tak nestane, je možné, že některý z produktů ve Vašem nákupním košíku se mezitím vyprodal. Doporučujeme proto zkontrolovat si obsah nákupního košíku. Po odstranění nedostupného produktu se Vám již následné kroky objednacího procesu načtou. Pokud v posledním kroku objednávacího procesu kliknete na tlačítko "Závazně objednat" a stránka nereaguje...

Jak zjistím, zda je moje objednávka zpracována?

Po vytvoření objednávky musíte obdržet potvrzující email, že jsme objednávku přijali. Často se tento email zařadí i do SPAM složky emailových adres, proto doporučujeme zkontrolovat i tuto složku. Podmínkou správně ukončené objednávky je kliknutí na okno "DOKONČIT OBJEDNÁVKU" vpravo dole ve 4. kroku objednacího procesu v košíku.

Jak se mohu zaregistrovat na Vašich stránkách?

(https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_pirhlasenie1.jpg) (https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_prihlasenie2.jpg) Vpravo nahoře na šedé liště najdete odkaz na stránku registrace, po přesměrování prosím níže pouze zadejte Vaše údaje a potvrďte registraci. Na Vaši emailovou adresu Vám zašleme potvrzující email s vygenerovaným heslem. Po přihlášení je možné si toto heslo pak změnit v osobním nastavení. Pokud Vám tento email přijde do SPAM složky, doporučujeme Vám, abyste si...

Proč se mi nedaří přihlásit do mého účtu?

(https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_pirhlasenie1.jpg) Zkuste se prosím ujistit, zda jste zadali správné heslo a přihlašovací jméno. Pokud se Vám znovu nepodaří přihlásit, prosím obraťte se na náš zákaznický servis na emailové adrese https://www.dedoles.cz/kontakt. Naši pracovníci Vám heslo upraví a pak byste už měli využívat Váš účet bez omezení. :)

Jak si změním přihlašovací heslo u svého účtu?

Po přihlášení vlevo prosím klikněte na odkaz Změna hesla, zadejte nové Vámi zvolené heslo, které prosím potvrďte a změny uložte.

Kde si mohu prohlédnout stav mé objednávky?

Po přihlášení vlevo prosím klikněte na odkaz Moje objednávky, kde najdete všechny objednávky, které jste vytvořili.

Jak uplatním slevový kupón?

Kupón je nutné uplatnit v prvním kroku objednacího procesu v souhrnu košíku, vložením kódu do okénka "Slevový kupón" a potvrdit tlačítkem "Použít". Kód je nutné vložit do tohoto okénka ve stejném tvaru, v jakém jste ho obdrželi, čili velkými písmeny a bez mezer. (https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_kupon.jpg)

Proč se mi nepodařilo uplatnit kupón?

Ujistěte se prosím, zda jste ho vložili ve stejném tvaru, v jakém jste ho od nás obdrželi (tj. velkými písmeny a bez mezer) a zda jste potvrdili jeho uplatnění tlačítkem "Použít". Rovněž se prosím ujistěte, zda je kupón aplikovatelný na vámi objednané produkty (mnohé naše kupóny nelze uplatnit na zboží, které je již v slevě), případně některé slevy a kupóny nejsou kombinovatelné s jinými kupóny nebo slevami.

Jak zjistím předpokládané datum dodání?

O datu dodání jsou naši zákazníci informováni ještě před objednáním. Po rozkliknutí daného produktu tento termín najdete hned pod jednotlivými velikostmi, napravo od fotky. Předpokládaný datum dodání je uveden i v košíku během celého objednacího procesu i v potvrzujícím emailu o přijetí objednávky. (https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/CZ/CZ_dodanie.jpg)

Mám více než 1 předpokládané datum dodání, se kterým mám počítat?

Pokud jste si zvolili více položek, které mají různé data dodání, prosím vždy počítejte s nejzazším. Dané zboží nemáme skladem a proto musíme počkat na jeho naskladnění a více zboží zasíláme najednou v 1 balíku.

Jak se odhlásím z newsletteru (novinky zaslané emailem)?

Z newsletteru se můžete jednoduše odhlásit → Z (https://cdn.exponea.com/dedoles-sk/e/eyJjdXN0b21lcl9pZCI6IjViOWJiZTUyZDI2ZDMwMDAwZjExZmQ5YSIsIm1hbmFnZWRfdGFnX2lkIjoiNWYyYjE5NTMyZGNhMDQ3YzUwODgxMzNjIn0.PL9t12jq2FYNQP60Eor2l269TW4/consent?lang=cs)DE. Preference přijímání newsletterů si můžete také nastavit ve spodní části každého e-mailu v části "Příliš mnoho e-mailů? Odhlásit nebo změnit nastavení".