Proč se mi nedaří pokračovat v objednávce nebo dokončit objednávku?

Když v nákupním košíku kliknete na tlačítko „Na dopravu a platbu“, zobrazí se Vám stránka pro výběr dopravy a způsobu platby. Pokud se tak nestane, je možné, že některý z produktů ve Vašem nákupním košíku se mezitím vyprodal. Doporučujeme proto zkontrolovat obsah nákupního košíku. Po odstranění nedostupného produktu by se Vám měly následné kroky objednávacího procesu načíst.

Pokud v posledním kroku objednávacího procesu kliknete na tlačítko „Závazně objednat“ a stránka nereaguje (nezobrazí se informace o úspěšném vytvoření objednávky), mohou být příčiny následující:

  1. Povinné pole „Potvrzuji, že v plném rozsahu souhlasím s Obchodními podmínkami a že jsem se seznámil s Informacemi o získávání a zpracování osobních údajů, a to i se zpracováním pro marketingové účely, vůči kterým mohu vznést námitku*“ nebylo zaškrtnuto.
  2. Systém hlásí chybu u některých fakturačních nebo dodacích údajů, které je třeba opravit nebo doplnit.
  3. Některý z produktů ve Vašem nákupním košíku se mezitím vyprodal a je nutné ho z košíku odstranit.

V případě, že se Vám objednávku nedaří dokončit ani po splnění všech podmínek, prosíme, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

Rádi Vám pomůžeme 🙂